piątek, 27 marca 2015

Deszczowo

I co z tego, że piątek, piąteczek, piątunio? I co z tego, że dzień rozpoczęłam podwieczorkiem? Znaczy się była kawusia i szarlotka na ciepło :) zdjęcia nie mam bo zanim wyciągnęłam aparat to zjadłam :P. W końcu po całej nocy głodna byłam. Na pocieszenie mogę wstawić widok muffinek.:D :D :D też się można poślinić ;)



Na zewnątrz pogoda barowa. Ani się z łózka nie chce wychodzić. Chociaż, właśnie sobie uświadomiłam, że jest plus tej brzydkiej pogody - nie muszę myć okien :). A mogłabym typnąć, że większość sąsiadek już je umyła. No jak ostatnimi dniami było po 16 stopni to czemu nie?
Ale ja mam wymówkę - "ja chora byłam".
-  zamówienie na sofę mi gdzieś wciągnęło, no nie wiem gdzie schowałam, nie wiem, bo "ja chora byłam",
-  i różowe skarpety P. odbarwiłam chlorem,
-  i nie wiem kim był Grotowski...
-  ...i nawet nie sprawdziłam.


Ja nadal na L4 ale to już jak mówi moja doktorka "klidová lečba" czyli spokojne doleczanie się /zdrowienie. No było nie było na takie zapalenie płuc to sobie ciężko zapracowałam ehhh. Właściwie już nie pamiętam kiedy ostatnio na to chorowałam, chyba w podstawówce, ooo to dosyć dawno ;). No to jeszcze kilka dni i oficjalnie wracam na salony.

 Na chacie w związku z deszczem prace się jeszcze nie rozpoczęły a już przestój. Dziś mieli zacząć murarze, mieli budować schody zewnętrzne i coś tam jeszcze ale opisać ciężko może z fotkami będzie łatwiej.

Schody zostaną nie dość, że wybudowane od nowa, to jeszcze powiększone.




 Daszek nad garażem zostanie przycięty w prostokąt. Zniknie boniowanie, to te niby kamienie, które kamieniami ofkors nie są. Oraz zostanie wybudowana solidna pionowa (teraz jest popękana i pod skosem) ściana - ta z "balustradą".


Wczoraj udało się nam podglądnąć stolarza i nasze u niego meble. Dobieraliśmy tam jakieś dodatki, uchwyty, kosze itd.




Żeby nie było, że na L4 jestem i sobie latam i jeżdżę gdzie chcę.
Na L4 jestem i w godzinach od 12-18 mogę sobie latać i jeździć gdzie chcę, bo mam "wyjściówki" fajna sprawa takie "wyjściówki".

.