wtorek, 22 grudnia 2015

Targi Bożonarodzeniowe w Krakowie

Witajcie,

Dziś krótki wpis z cyklu gdzie bywa Kasia. Jako dumna Krakowianka, chciałam Wam pokazać kilka zdjęć z wczorajszego wieczornego wyjścia. Na Krakowskim Rynku Głównym możecie poczuć przedsmak Świąt i bieganiny. Wszędzie w koło mnóstwo ludzi i mnóstwo pięknych zapachów jedzenia. Co prawda nie znajdziemy tam wypasionych, modnych prezentów dla bliskich, ale ponadczasowe klasyki: drewniane zabawki dla dzieci, wyroby rzemieślnicze, ręcznie malowane bańki, czy stroiki na świąteczny stół. Ja potrzebowałam na ostatnią chwilę zaopatrzyć się w opłatki. Co roku pomagała mi Pani w stroju aniołka przechadzająca się po hipermarkecie, ale w tym roku nie miałam szczęścia... Aniołki mają wolne? No nic, wracając do targów, na Krakowskim Rynku znajdziecie również pyszne jedzenie w tym mięsa, pierogi, słodycze i oczywiście grzańca. Takie targi świąteczne organizowane są w bardzo wielu miastach. Bardzo gorąco polecane są te we Wrocławiu. Ich jarmark ma nawet własną stronę internetową! Kraków oczywiście również (klik), choć zdecydowanie bardziej ubogą, ale i tak lepszą! :P Zostawiam Was ze zdjęciami :)



Targi Bożonarodzeniowe w Krakowie









Targi Bożonarodzeniowe w Krakowie potrwają do 27.12.2015.
Natomiast w dniach 28.12.2015- 06.01.2016 będzie miał miejsce Jarmark Noworoczny. Serdecznie polecam zwłaszcza wieczorem!

Kasia