poniedziałek, 8 lutego 2016

Jak znaleźć Harrego w Krakowie?

W tym roku spełnię jedno ze swoich marzeń, czyli odwiedzę Warner Bros. Studio Tour London a dokładniej... zaglądnę do świata magii i czarodziejstwa w Hogwart'cie. Moi bliżsi znajomi, znają moją małą obsesję na tym punkcie, a włączenie tej serii w moim domu kończy się parodiowaniem przeze mnie wszystkich możliwych postaci. To uciążliwe dla innych, ale jak ja to kocham! Do rzeczy... Przechadzając się po najpiękniejszym polskim mieście, czyli Krakowie rzecz jasna - musicie mi wybaczyć, ale jestem prawdziwym krakusem, dostałam ulotkę. A jaką? A taką:


I przepadłam. Lokal znajduje się na ulicy Grodzkiej 50/1, czyli w samym centrum Krakowa.  Jest czynny od 8:00 rano aż do 22:00. Kawiarnia, choć skromnie urządzona ma swój Potter'owy klimat. Zobaczcie sami.
 A ja wciąż czekam na ten list...
Oczywiście, nie mogłam sobie odmówić ulubionego napoju uczniów Hogwart'u! 
A w toalecie był napis: 'Wejście do Ministerstwa', ale tam już nie miałam aparatu. Nie miałam też czasu na taką wycieczkę. :D Wracając do kawiarni, obsługa jest bardzo miła, muzyka lekka - fajne nuty, jest też spokojnie. Dodatkowo można zagrać w planszówki. My skusiliśmy się na rozgrywkę w szachy. Sama nie wiem, ile razy przegrałam. :( Wojtek chciał mi dać wygrać, ale powiedział, że nie potrafił tak źle grać. :P

Polecam serdecznie!